We bieden een reeks leveropties om de Producten te ontvangen die op onze Site gekocht zijn. Je kunt de optie kiezen die het best bij je eigen behoeften past.
1) Gratis Levering:
- GRATIS Service, afgeleverd binnen 3-5 werkdagen, voor bestellingen van meer dan 100€
- De levering vindt plaats van maandag tot vrijdag tijdens kantoortijden
- Selecteer bij het betalen de Standaard Levering.
- Een Bestelling die met gratis levering geplaatst is, wordt de volgende werkdag verzonden.
2) Gratis verzending naar een UPS Access Point:
- Gratis levering binnen 3 tot 5 werkdagen, voor bestellingen van meer dan 100€
- Ophalen is 7 dagen per week mogelijk, afhankelijk van de openingstijden van de winkel.
- Selecteer ophalen tijdens het bestelproces.
- Bestellingen met de verzendmethode: ophalen worden de volgende werkdag verstuurd.
3) Gratis Klikken & Afhalen bij een Timberland-winkel:
- GRATIS levering aan je plaatselijke Timberland-winkel binnen 1 werkdagen.
- Afhalen is 7 dagen per week mogelijk, afhankelijk van de openingstijden van de winkel. Je zult met een e-mail ingelicht worden wanneer je bestelling gereed is om afgehaald te worden.
- Selecteer Afhaalpunt bij het betalen.
4) Express Levering:
- Snelle levering beschikbaar, binnen 1 werkdagen.
- Levering van maandag tot vrijdag tijdens kantoortijden.
- Selecteer Express Levering bij Betaling, de kosten zijn 13€.
- Bestelling geplaatst met express levering wordt de volgende werkdag verzonden.
Verzending traceren
Je kunt de verzending van je Producten traceren door op de link "Mijn Bestelling Traceren” te klikken in de e-mail met de Bevestiging van de Verzending. Houd er rekening mee dat je met deze link rechtstreeks op de website van de koerier terechtkomt die niet door ons gecontroleerd wordt.
Let op het volgende:
- Het is ons doel de levering af te handelen binnen de hiervoor vermelde tijden, de leverdatums worden echter niet gegarandeerd omdat de verzendingen door derde partijen afgehandeld worden die te maken hebben met de plaatselijke Bank Holidays van de vervoerder.
- We zullen niet in staat zijn het verzendadres te veranderen op bestellingen, nadat deze betaald zijn.
- Als op het aangeduide verzendadres niemand aanwezig is die de Producten kan accepteren, zal de vervoerder een bericht in je brievenbus achterlaten.
- Het recht op en het risico van het verlies van de Producten gaat naar jou over zodra je de Producten in bezit neemt.
- Alle Producten worden verzonden vanuit onze magazijnen in Almelo, Nederland.
- Houd er rekening mee dat bestellingen die op een specifieke website van een Land worden geplaatst, alleen in het betreffende Land kunnen worden afgeleverd.
We leveren alleen in: Oostenrijk, België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Ierland, Italië, Luxemburg, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland en Verenigd Koninkrijk (met inbegrip van Noord-Ierland.
We leveren niet in de Britse Overzeese Gebieden, de Kanaaleilanden, Gibraltar en de Postkantoren van de Britse troepen, Livigno, Vaticaanstad en de Republiek San Marino, Nederlandse Overzeese Gebiedsdelen, Franse Overzeese Gebieden, Ceuta en Melilla, Andorra, Gibraltar, Canarische Eilanden, postbussen.
Op het moment van levering van de Producten aan onze vervoerder zullen we je een e-mail met de Bevestiging van de Verzending sturen.